MSC Cruises kiest Drew Barrymore als doopmoeder van het nieuwe vlaggenschip MSC World America

  • Spot The Big American Football Game is hier beschikbaar
  • Co-ster in MSC Cruises' Big Game-commercial en nationale merkcampagne om de relatie met de rederij verder uit te bouwen
  • Barrymore zal het nieuwe schip officieel dopen tijdens een glamoureus evenement in Miami op 9 april.
  • “Let’s Holiday”-campagne medespeler Orlando Bloom zal Barrymore vergezellen op de doopceremonie.

Genève, Zwitserland – 5 maart 2025 – MSC Cruises — de op twee na grootste cruisemaatschappij ter wereld — heeft vandaag aangekondigd dat Drew Barrymore de doopmoeder zal zijn van haar nieuwe vlaggenschip, MSC World America.

MSC World America welcomes Drew Barrymore as Godmother
MSC World America welcomes Drew Barrymore as Godmother

Barrymore zal het lint doorknippen en het traditionele ritueel van het breken van een champagnefles tegen de boeg van het schip in gang zetten, samen met Orlando Bloom, die samen met haar schittert in de 'Let’s Holiday'-campagne van het bedrijf, die tijdens de Big Game in première ging.

De doopceremonie van MSC World America zal plaatsvinden op woensdagavond 9 april in de nieuwe MSC Miami Cruise Terminal, de grootste ter wereld.

Een video van Barrymore waarin ze haar rol als doopmoeder van MSC World America aankondigt, hier beschikbaar.

“Toen MSC Cruises me vroeg om de doopmoeder te zijn van MSC World America, zei ik meteen ja!” verklaarde Drew Barrymore, actrice en presentatrice van The Drew Barrymore Show. “Ik hou er absoluut van om te reizen – het geeft mijn ziel energie – en deel uitmaken van iets dat mensen helpt op ongelooflijke avonturen te vertrekken is gewoon geweldig. Er is iets zo magisch aan cruises; ze laten je de wereld op een leuke, onverwachte manier ontdekken. En de MSC World America dopen en het schip een goede reis en veel geluk wensen is zo’n eer.”
“Als familiebedrijf met meer dan 300 jaar zeemansgeschiedenis hebben deze evenementen een speciale en persoonlijke betekenis voor ons. We hechten veel waarde aan de belangrijke maritieme traditie waarbij onze doopmoeder een fles champagne breekt op de romp en het schip officieel de naam geeft, wat geluk en bescherming brengt,” merkte Suzanne Salas op, EVP Marketing, eCommerce & Sales, MSC Cruises USA.

“Drew is de perfecte doopmoeder voor MSC World America, en we zijn enthousiast om onze samenwerking met haar voor deze campagne voort te zetten. Ze belichaamt ons merk perfect, met haar verfijnde stijl en gratie, en haar passie voor het comfort en avontuur die we vinden door reizen.”

Doopceremonie en Feestelijkheden ​
Gasten aanwezig op de de doopceremonie van MSC World America zullen onder andere de wereldwijde pers, hoogwaardigheidsbekleders en reisadviseurs zijn. Ze zullen genieten van een galadiner en entertainment, evenals de kans om alles te ervaren wat het schip te bieden heeft. Na de ceremonie zal MSC World America vertrekken voor een feestelijke zeiltocht van 3 nachten naar Ocean Cay MSC Marine Reserve — MSC Cruises' adembenemende privé-eiland in de Bahama's—dat Barrymore en Bloom bezoeken in de “Let’s Holiday”-campagne.

Terwijl het schip aanmeert op Ocean Cay, zal de MSC Foundation een lintjesknipceremonie houden voor haar nieuwe Marine Conservation Centre. De faciliteit zal dienen als een centrum voor wetenschappers en studenten die betrokken zijn bij het Super Coral Programma van de Foundation, evenals een plek waar gasten meer kunnen leren over de missie van het programma om koraalriffen te herstellen die zijn getroffen door klimaatverandering.

Over MSC World America

MSC World America zal een nieuwe wereld van cruisen inluiden, waarbij Europese stijl naadloos wordt gecombineerd met Amerikaans comfort. Kenmerken zijn onder andere:

  • Zeven zones die gericht zijn op het bieden van aparte ruimtes, zodat elke reiziger zijn eigen vakantie-ervaring kan beleven
  • 19 eetgelegenheden, waaronder het enige Eataly-restaurant op zee
  • 18 bars en lounges, waaronder geheel nieuwe locaties zoals All Stars Sports Bar en The Loft comedy club
  • The Harbour, een gloednieuwe buitenruimte voor gezinnen met onder andere de Cliffhanger over-water schommelrit, een touwparcours, een waterpark, een speeltuin, ontspanningsruimtes en gratis grab-and-go eetgelegenheden
  • De outdoor World Promenade, met winkels, eetgelegenheden en één van de langste droge glijbanen op zee, evenals fantastisch uitzicht op de oceaan
  • De World Galleria, die zich spreidt over 3 niveaus, ​ bruisend van activiteit en omgeven door bars, winkels en restaurants
  • De grootste MSC Yacht Club in het Caribisch gebied, die luxe en exclusiviteit biedt met voorzieningen zoals 24-uurs butlerservice, toegang met alleen keycard en privévoorzieningen

Alle cruises van MSC World America vanuit Miami bezoeken Ocean Cay, met zijn mijlenlange witte zandstranden, kristalhelder turquoise water en een verscheidenheid aan activiteiten voor alle leeftijden. Beschikbare routes omvatten:

  • Oost-Caribisch gebied: Puerto Plata, Dominicaanse Republiek; San Juan, Puerto Rico; Ocean Cay
  • West-Caribisch gebied: Costa Maya en Cozumel, Mexico; Roatán, Honduras; Ocean Cay

Hier vind je meer over MSC World America.


Over MSC Cruises

MSC Cruises, met hoofdkantoor in Genève, Zwitserland, is de op twee na grootste cruisemaatschappij ter wereld en de marktleider in Europa, met een sterke en groeiende aanwezigheid in Noord-Amerika.

MSC Cruises is een wereldwijd cruisemerk met 22 moderne schepen die cruises aanbieden op vijf continenten. Passagiers kunnen meer dan 100 landen over de hele wereld bezoeken en meer dan 300 bestemmingen ontdekken, terwijl ze onvergetelijke herinneringen maken en genieten van de beste gastvrijheid.

Hier vindt u meer informatie over MSC Cruises.


Voor meer informatie ​

RCA I Marie Piton I marie.piton@rca.be I +32 494 60 91 95

​MSC Cruises Benelux I Wim Willems I wim.willems@msccruises.be I +32 472 02 06 83

 

 

 

 

Share